Používame cookies

Zvolením možnosti „Akceptovať všetky“ vyjadrujete súhlas so spracovaním cookies. Kliknutím na „Nastaviť cookies“ máte možnosť výberu účelov, s ktorými súhlasíte. Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať. Kliknutím na „Odmietnuť všetky“ vyjadríte nesúhlas so spracovaním cookies, v tomto prípade sa budú vo Vašom zariadení ukladať len cookies nevyhnutné pre fungovanie našej webstránky  Cookies. Viac info

 

Možností inzercií je stále viac

Pridané: 26.11.2022

Keď som začínal s realitami, najbežnejšia forma ako dať vedieť o predaji bytu, domu, či pozemku bolo pár slov v novinách. Stáli sme v rade, v rukách sme držali kopu lístkov s vypísanou inzerciou. Dnes, už pravidelným čitateľom tlačených novín spolu s mojím otcom je už iba pár skalných čitateľov. Informácie sa posunuli do online priestoru. Naši makléri, a v podstate predajcovia akéhokoľvek produktu, musia absolvovať rôzne školenia, aby vedeli využívať všetky možné marketingové nástroje, ktoré ponukajú dnešné techológie. No pri prezentácií nehnuteľnosti, my nezabúdame ani na možno staré, ale pre určitú vrstvu, potrebné „kanály“ ako k ním dopraviť potrebné informácie.

Klikni pre video: Možností inzercií je stále viac